Saturday 23 August 2014

SIHAT SELALU,,,,,

Assalamualaikum...salam sayang buat anda yang sentiasa ingin kelihatan sihat dan cergas....
saya ingin berkongsi sedikit pengalaman saya bersama SHAKLEE...
sebelum ini saya tidak tahu apa itu SHAKLEE ??? hanya dengar,,tapi tak tahu...
...apa dia SHAKLEE tu .....
terpanggil untuk membuka BLOG...gali punya gali...jumpa la BLOG umi tersayang saya ni...
first sekali apa yang saya baca ???
#APA ITU SHAKLEE...
#BARANGAN SHAKLEE...
dan yang paling penting.....barangan KESIHATAN SHAKLEE.....ini lah punca MENGAPA saya
JOIN member SHAKLEE...nak tahu ??? saya JOIN SHAKLEE dengan PERCUMA pada ketika itu....
ANTARA barang2 yang saya beli adalah....
#lecithin
#alfalfa
#herblax
#ESP
#omega
tak banyak kan ??? tapi mampu join shaklee dengan PERCUMA...hanya dengan belian untuk
kegunaan sendiri sudah cukup untuk di kongsi bersama ahli keluarga serta sahabat handai....
SEBERNARNYA MUDAH SAHAJA DENGAN SHAKLEE NI.....kita beli...kita guna..kita share sahaja...
DAN dengan SHAKLEE saya dapat INCOME lebih buat belanja sendiri tanpa mengharapkan sesiapa....
yang penting diri KITA sendiri....insyallah...


andai sesiapa ingin menjadi ahli secara PERCUMA....
sila pm/wassap saya..
LindaLynn 0175689294
saya sedia membantu dan memberi tunjuk ajar...

No comments:

Post a Comment