shaklee pulau pinang

Google+ Followers

Tuesday, 16 September 2014

ZINC SHAKLEE SERBAGUNA

salam sayang pada anda yang amat saya kasihi...
Lynn Care Life


#sihatbersamalinda.com

sedikit perkongsian untuk anda yang sering mengalami alahan/alergik....

pada saya dahulunya 'OK' saja kalu bab makan ni...tapi now saya teramat alah pada makanan kegemaran saya...seefood...aduhai hati mana tak terusik dek makanan kegemaran kan....
#saya tak suka makan ayam/daging sangat...so susah la pada saya..

ku gagahi juga dek kerana nafsu makan ni...NAH !!!! BENGKAK muka sudah..ibarat belon...dah macam cili merah kat dapur tu...
gatalnya hanya ALLAH je tahu....

*bak kata perpatah...kerana mulut badan binasa...ni saya putarkan...
*kerana seefood aku merana*

balik je keja..mandi2..seselai semua..ku makan 2biji vit c..1 biji b.complex...untuk kulit muka yang gatal ni...saya lenyek/hancurkan 1 biji zinc lantasku tempek2 di muka...macam bedak sejuk tu...best...tapi sedikit pedih..sehingga zinc tu kering la...best woooo....
#nak upload pic sempat la#




No comments:

Post a Comment